Rastem s knjigo 2023

Zagraški sedmošolci so imeli letošnji kulturni dan razdeljen na obisk knjižnice v Ivančni Gorici, tri šolske ure pa smo organizirali v šoli. Učenci so bili razdeljeni v dve skupini, 7. a in 7. b.

Knjižničar Roman Rozina je učenkam predstavil projekt Rastem s knjigo.

V knjižnici Ivančna Gorica je knjižničar Roman Rozina učencem 7. a predstavil projekt in jim izročil knjigo Boštjana Gorenca in Jaka Vukotiča z naslovom Reformatorji v stripu, nato pa sta se skupini zamenjali. Knjižničarka Maruša Pušnik je za učence organizirala knjižnični »lov za zakladom«. Učenci so se urili v orientaciji po prostoru knjižnice in reševali naloge.

Učenke zavzeto iščejo “zaklad” v knjižnici v Ivančni Gorici.

V šolski knjižnici smo projekt Rastem s knjigo vsebinsko naslonili na temo 170 let šolstva v Zagradcu. V uvodni uri v šolski knjižnici so učenci prisluhnili kratkemu uvodu, nato so se razdelili v dve skupini. Prva skupina je pripravljala plakat na temo 170-letnice zgodovine šolstva v Zagradcu. V manjših skupinah so raziskovali šolo skozi 4 različna zgodovinska obdobja (šola v Avtro-Ogrski monarhiji, šola v kraljevini SHS oz. Jugoslaviji, šola v SFRJ ter šola v Republiki Sloveniji). Iskali so podatke iz knjig, predvsem o učiteljih, ki so učili v šoli v različnih obdobjih.

Plakat, ki so ga naredili učenci v šolski knjižnici.

Druga skupina se je medtem vadila v orientaciji po knjižnici – predvsem v oddelku M (leposlovje za mladino) in oddelku S3 (strokovno za mladino). Po 15 minutah sta se skupini zamenjali.

Drugo uro so se učenci v računalniški učilnici naučili, kako se s svojimi podatki vpisati v svoje Arnesove email račune. Z njimi so se nato prijavili v Cobiss (Moj profil) in v sBiblos ter se preizkusili v njihovi uporabi. Spoznali so se tudi z bazami podatkov na spletu (Dlib in Matricula), kjer smo si skupaj ogledali vire in podatke o zgodovini šolstva v Zagradcu. Zadnja ura v računalniški učilnici je bila namenjena praktičnemu delu. S svojimi AAI računi so se učenci prijavili v spletno učilnico šolske knjižnice, kjer so jih čakali 4 sklopi nalog, namenjenih uporabi portalov, ki so jih spoznali prejšnjo uro (Cobiss, sBiblos, Dlib in Matricula). Velika večina učencev je uspešno rešila vse naloge, čeprav smo imeli pri nekaterih prijavah nekaj tehničnih težav, ki smo jih s pomočjo učitelja za računalništvo sproti reševali.

Učenci so se v računalniški učilnici naučili uporabljati sBiblos.

Ta vnos je bil objavljen v Nekategorizirano. Zaznamek za trajno povezavo.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja